google-site-verification=Vwh701ae92O408lF0n-8osACx0MnToLqr-svGkjXPdc
 

שאלות נפוצות

תשובות שאתה צריך

זקוקים לסיוע? לפני שאתה מרים טלפון, אתה יכול לבדוק את התשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר להלן. חשוב שיהיה לך הידע וההבנה הדרושים לך בכדי לקבל החלטה מושכלת לגבי תיקון הלפטופ שלך. אם אינך מצליח למצוא את התשובה לשאלתך כאן, מוזמן להרשם לאתר ולעלות הנושא ב 'לפטופ פורום' שלנו העוסק בכל מה שקשור לתיקון לפטופים, או צור איתנו קשר. נשמח לעזור בכל דרך שנוכל.

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

אנו מכבדים את כל אמצעי התשלום לרבות, מזומן, כרטיסי אשראי מכל הסוגים ואפילו פייפל וצ'קים.

האם אתם משתמשים בחלקי חילוף מקוריים?

אנו משתמשים בחלקי חילוף מקוריים או בחלקי חילוף בתקנים מחמירים באיכות הגבוהה ביותר. אנו מקפידים לעבוד עם הספקים הכי איכותיים ומשתמשים בחלקי חילוף מהטובים ביותר.

כמה זמן ייקח לך לתקן את הלפטופ התקול שלי?

אמ;לק - הכי מהר שאפשר. רוב התיקונים שלנו נכנסים למעבדה מיידית ותלוי בתקלה עצמה, רוב התיקונים שלנו מוחזרים ללקוח תוך שעה אחת ועד מספר שעות. יש לנו נסיון רב בניהול מסלול תיקוני מחשבים נשאים לביצוע יעיל ואיכותי עם צוות עשיר ומיומן וצי שליחים שמוכן לאיסוף והחזרת המחשב ללקוח.

מהי פריסת השירות הארצית שלכם?

אמ;לק - כל הארץ, מדן ועד אילת, עם משלוח עד הבית. מעבדת תיקוני לפטופ, לפטופ קייר, ממוקמת באיזור התעשייה, קרית אריה, פתח תקוה. אנו נותנים שירות לעסקים, חברות ואנשים פרטיים מהמרכז וכחלק משירות התיקונים היעיל שלנו אנו מפעילים צוות שליחים שאוסף ומחזיר הלפטופ המתוקן ממרכז הארץ ומכל קצוות הארץ. מגיעים אלינו לקוחות פיזית למעבדה ו/או משתמשים בשירות השליחים שלנו למשלוח לפטופ תקול מקרית שמונה, חיפה, תל-אביב והסביבה, באר-שבע, ואפילו בתיקון מסובך ויקר יותר שדורש מעבדה עם יכולות גבוהות, מאילת.

האם יש לכם במלאי את חלק החילוף שאני זקוק לו לתיקון הלפטופ שלי?

אמ;לק - כן! יש לנו במלאי את חלק החילוף שאתה צריך. יש לנו אגרנות כפייתית ואספנות אובססיבית של חלקי חילוף למחשבים מכל סוג. אנו מחזיקים מחסני מלאי עשירים ומסודרים ומצליחים לתת מענה של חלפים לכל סוגי הלפטופים, לכל סוגי התקלות, ולכל סוגי המחשבים ואפילו יש לנו חלקי חילוף של מחשבים ישנים. נכון שהמחסנים שלנו תופסים מקום רב והתעסקות רבה בניהול שוטף של המלאי אך חשוב לנו לספק שירות מהיר ויעיל וכך, עם מלאי עשיר של חלקי חילוף אנו פותרים כל תיקון בצורה מיידית ומקצועית ללא צורך בהזמנה ו/או חיפוש של חלק חילוף מסוים.

האם ניתנת לי אחריות על התיקון?

אמ;לק - כן, אחריות של 3 חודשים על כל תיקון. אנו ב 'לפטופ קייר' בטוחים באיכות השירות שאנו נותנים וכחלק מהמוטו שלנו "שקט נפשי למחשב האישי" אנו מעניקים אחריות מלאה על כל תיקון, שיצא מהמעבדה, לשלושה חודשים. ביינתיים, יותר מ - 15 שנה, אף לקוח לא חזר אלינו ל תיקון חוזר" ואם איכשהו זה יקרה, אנו בשמחה, נבדוק ונתקן שוב התקלה.

אילו סוגי תיקונים אתם מסוגלים לבצע?

אמ;לק - כל סוגי התיקונים, השדרוגים והצלת מידע. אנו גאים [מאוד!] בדרך הארוכה שעשינו ועדיין עושים. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחומם. אנו מבצעים את כל סוגי התיקונים הקיימים כולל:

  • תיקון לפטופ.

  • שדרוג לפטופ.

  • אחזור והצלת מידע מכונן קשיח.

כמו גם: תיקון/ניקוי מערכת קירור, החלפת/תיקון/שדרוג כרטיס מסך, ניקוי קורוזיה/רטיבות, שירותי עידכון/התקנת תוכנה, החלפת מסך שבור, החלפת מקלדת, תיקון צירים, החלפת סוללות ותיקון מעגלי טעינה, תיקון לוחות אם ברמת רכיב, זאת ועוד.  יש לנו צוות של מומחי אלקטרוניקה ברמת רכיב / מעגל ואנו מבצעים תיקונים ברמת רכיב כולל: הלחמת מיקרו מעגלים, תיקון שבב אלקטרוני, תיקון לוח אלקטרוני, החלפת רכיבים וכל התיקונים המסובכים שאנו מיומנים בלפתור אותם במקום לקנות מחשב/לוח אם חדש וכך לחסוך [לא מעט] בעלויות.

גלה לנו מה אתה צריך ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו לעזור לך.

אודותינו
צור קשר עם טכנאי