google-site-verification=Vwh701ae92O408lF0n-8osACx0MnToLqr-svGkjXPdc

מעבדת מחשבים בפריסה ארצית

מעבדת מחשבים הכי טובה בישראל בכלל ובאיזור תל-אביב בפרט, נקודה!

חיפשתם מעבדת מחשבים? הגעתם למקום הנכון שיציג לכם מידע כללי אודות מעבדת המחשבים שלנו. אז אם חפשתם מעבדות מחשבים ניידים, מעבדות מחשבים, מעבדת מחשבים תל אביב או אפילו מעבדת אלקטרוניקה מהמתקדמות בארץ ובועלם? זה המקום! מוזמנים לקרוא, להתרשם וכמובן ליצור עמנו קשר בכל עת. נשמח לעזור. 

מעבדות מחשבים רבות יש מסוגן, מי הכי טובה? כאן נמצאת התשובה!

 

יש לא מעט מעבדות מחשבים.
אז ככה, ולא, חלילה! בקטע של להתרברב, לא מתוך שחצנות, אלא מתוך אהבה למקצוע ולקיחת אחריות מלאה על כל תיקון שאנו מקבלים במעבדת תיקון מחשבים ׳לפטופ קייר׳, אנו מכריזים בזאת שאנו מעבדת תיקון מחשבים הכי טובה באיזור גוש דן, מעבדת תיקון מחשבים ניידים הכי מעולה מכל מעבדות המחשבים בתל אביב, ואנו, יום יום דואגים לוודא עם לקוחותינו שאנו מעבדת המחשבים הכי מומלצת בתל אביב.

 

מעבדות מחשבים ניידים רבות יש מסוגן ואנו המעבדה הטובה ביותר לתיקון מחשבים ניידים!

מה עושה אותנו למעבדה הטובה ביותר לתיקון מחשבים ניידים מכל מעבדות תיקון מחשבים בתל אביב?

אמ;לק: אנו הרבה זמן במקצוע תיקון מחשבים, דואגים לשוחח על הכל, להקשיב ללקוחות שלנו, ללמוד מטעויות שלנו ושל קולגות שלנו למקצוע ותמיד מכוונים לתת את שירות הלקוחות הטוב ביותר ולשפר אותו מידי יום!

אנו מודעים לכך שעסקים רבים נפגעו, וגם חברות עסקיות גדולות, אף נסגרו, בגלל שירות לקוחות לקוי במיוחד בזמן הקורונה.

אספנו כמה נקודות שחשובות לנו בתהליך הביצוע ושירות הלקוחות שלנו, מול לקוחותינו,  במעבדת המחשבים:

משוב לקוחות מעבדת מחשבים

 

אנו דואגים לחוויית שירות לקוחות חיובית ולאחר תהליך ביצוע ומתן שירות במעבדת תיקון מחשבים ניידים אנו דואגים לקבל פידבק על השירות וחווית הלקוח. אנו מתייחסים לכל לקוח כ ״לקוח פרימיום״ ומציאים לכל לקוח למלא שאלון משוב על איכות השירות.
 

התייחסות הזו שלנו ללקוחות הרבה פעמים גורמת להם, בצורה טבעית, להציג אותנו במדיה החברתית שלהם ולהמליץ אלינו, תוך מתן עדות אמיתית על השירות ואף מתן ציון ל ׳לפטופ קייר׳ בדף שלנו בגוגל לעסקים, בפייסבוק ובמקומות נוספים ומעריכים מאוד מתן פידבק מכל סוג, ומתייחסים לכל עדות לקוח בצורה אישית.


 

אמינות מעבדת מחשבים

 

כשלקוח ניגש אלינו עם מחשב תקול אנו מזהים התקלה ומסבירים לו מהי הסיבה ואיך ניתן לפתור אותה בצורה הטובה ביותר. לעולם לא ניסינו לתקן משהו נוסף שלא דורש תיקון, או להחליף חלק פגות במקום לתקן אותו. כלומר, המטרה לשנו תמיד תהיה שקיפות מול הלקוח ומתן הצעת מחיר טכנית מפורטת עם רצון למחיר הכי נמוך ואמיתי לתיקון מייטבי. אנו לא ננסה ״להפחיד״ את הלקוח ו - ״לדחוף״ לו מוצרים ושירותים נוספים.

נגישות וגישה

המעבדה שלנו פתוחה כל ימי השבוע, אנו תמיד פנויים להקשיב ללקוחותינו, אנו נגישים מכל הבחינות וגם, המעבדה שלנו נגישה לאנשים עם מוגבלויות, או אנשים המתניידים בכסאות גלגלים.

חשוב לנו לתת שירות נגיש גם בשפות שונות ולכל אדם באשר הוא.

מכוונות לקוח

 

אנו מסודרים ויעילים מבחינת תהליך השירות מול הלקוח, הן מבחינה אישית והן מבחינת עדכון הלקוח בתהליכים שונים מרגע פניה, עד מתן משוב טכני, הגשת הצעת מחיר ועדכון בזמנים מדויקים בדוא״ל ובטלפון.

כך שאין הפתעות ואיחורים. והלקוח יודע, תמיד, מראש למה לצפות וכך יכול גם להחליט אם מבצע התיקון ולדעת בזמן שלבי התהליך היכן הוא נמצא.

אנו גם דואגים לוודא לאחר ביצוע התיקון ולאחר מסירת המחשב התקול כי הלקוח מרוצה ושומרים עמו על קשר. כל זה גם מפחית את הלחץ, ועוזר ללקוח לזכור אותנו לטובה להמשך.

לא בכדי הסלוגן שלנו הוא: ״שקט נפשי למחשב האישי״.

תגובה ללקוח

 

אנו דואגים לסקור את תגובות הלקוחות שלנו במדיה החברתית, בערוצים האינטרנטים השונים, בטלפון, במייל, בוואטסאפ ולהגיב ולהשיב לכל לקוח בנפרד. התייחסות מלאה ואישית מייצרת שיח חיובי.

אלמנטים נוספים המבדילים אותנו מיתר המעבדות :) 

  • פשטות: כשאנו מגישים ללקוח הצעמת מחיר, היא פשוטה ועיניינית. אנו עורכים אותה בצורה שהלקוח יוכל לדעת בקלות מה אלינו לעשות ומה המחיר הסופי. כך אנו מקטינים אי-וודאות, בלבלול, חרדה [המחשב האישי שמכיל ״את כל החיים״ של הלקוח תקול, ואנו מודעים ללחץ שיכול להגרם עקב כך] וכך משמרים רגשות חיוביים מול הלקוח.

  • שקיפות תמידית: אנו מאוד שמחים לקבל משוב מלקוחותינו, וחייבים לציין שלעולם לא ניסינו למחוק, ״לטייח״, לערוך או להסתיר משוב של לקוח שהיה פחות מציון מאה. אנו נשאיר גם משובים שהם פחות ממושלמים, נשוחח עם הלקוח ונעשה את המיטב ללמוד להבא, מאותו מקרה. אנו מהנדסי מעבדת אלקטרוניקה מהשורה הראשונה, ועדיין, עם זאת בני-אנוש בשר ודם.

מעבדת אלקטרוניקה מתקדמת עם שירות לקוח טכני ואישי

אנו מוכרים שנים רבות כמעבדת אלקטרוניקה מהטובות בישראל בכלל, ובתל אביב בפרט. תמיד מוכנים ורוצים להשתפר. הנה מספר נקודות נוספות שאנו שמים עליהם דגש בכל נושא התהליך מול הלקוח שמגיע אלינו עם ודורש תיקון מחשבים ניידים, או תיקון עמוק של מעגל אלקטרוני וכל מוצר פרימיום מתקדם הדורש מעבדה עם יכולות גבוהות של הלחמה ותיקון ברמת הרכיב המיקרוסקופי:

  • עידכון ציוותי מלא: כל עובדי מעבדת לפטופ קייר, מעדכנים אחד את השני בכל דבר ובמיוחד באם ישנם אלו שהן קשיים או תקלות הדורשות התייחסות מיוחדת. ״סיעור מוחות״ טכנולוגי מנוהל אצלנו בצורה יום יומית ועוזר לנו להכפיל ולשלש את היוכולות שלנו.

    אנו גם מלמדים ומקדמים אחד את השני בהנאה, פותרים בעיות טכנולוגיות מסובכות יחדיו ובעיקר מתפים אחד את השני בהערה או הארה של לקוח שהסב את תשומת ליבנו בנוגע למשהו שנראה לו שניתן לשפר עוד יותר.

  • כבוד הדדי: לפעמים קורה שאנו פוגשים לקוח שהיה לא אחראי כלפי ההתייחסות שלא למחשב מבחינת השימוש היום יומי, לדוגמא, לקוח שפך כוס תה חמה על המקלדת של הלפטופ, ודרש להחליף מקלדת שנשפך עליה נוזל, לקוח ששיחק בכדור ליד המחשב ונשבר לו המסך של הלפטופ וחיפש החלפת מסך לפטופ בתל באביב, והגיע אלינו לתיקון מכל מעבדות תיקון מחשבים ניידים.

    לקוח שהוריד בטעות וירוסים ורוגלות למחשב וגלש באתרים לא מאובטחים,  לקוח בלא השמתש בתיק המגן על המחשב הנישא שלו והמחשב שלו נפל ועכשיו המאוורר של הלפטופ עושה רעש, לכל אלה ועוד אנו לעולם לא נתייחס בזלזול, כן נמליץ בצורה מכובדת איך להשתמש נכון יותר במחשב כדי שלא יבקר שוב בקרוב מעבדת תיקון מחשבים.

    אנו נשוחח תמיד בצורה רגוע ומכובדת מול לקוחותינו וכך אנו יוצרים שיח מכבד והדדי גם של לקוחותינו כלפינו.
     

מלאי חלקי חילוף למחשבים ניידים ונייחים מכל סוג זמין 99%


אמ;לק - אצלנו לא תשמעו המשפט: ״אויי, אין לי כרגע במלאי״. מעבדת תיקון מחשבים חייבת לנהל מלאי תקין וזמין בצורה איכותית, כל יום וכל רגע ורגע. אנו מנהלים בתוך המעבדה מספר מחסנים חכמים ואנו יודעים היטב אילו חלקי חילוף יש לנו במלאי, מה חסר, מה צריך להזמין ומתי יגיע חלק חילוף שחסר לנו.

ברמה הכללית אנו די ״משוגעים״ לדבר.
אנו חייבים תמיד לדעת בוודאות שני דברים: אחד, שיש לנו כל כל חלקי החילוף האפשריים הנדרשים במעבדת אלקטורניקה בכללית ושיש לנו את כל חלקי החילוף הדרושים למעבדת תיקון מחשבים ניידים.

יש לנו מחעדרת מלאי ממוחשבת חכמה שיודעת להתריע והזכיר לנו שמלאי של חלק חילוף מסוים עומד להסתיים ושצריך להשלימו כדי להיות מוכנים ללקוח הבא שמגיע אלינו במיוחד וחיפש חלק חילוף מסוים. אנו חייבים לציין שמעבדות מחשבים רבות נעזרות בנו מבחינת חלקי חילוף ואנו תמיד שמחים לעזור לקולגה שנתקע עם חלק חילוף שחסר לו במלאי.
שתיים, אנו אף פעם לא נתפשר באיכות חלק החילוף, אנו יודעים שחשוב כי מעבדות מחשבים ניידים ישתמשו אך ורק בחלקי חילוף איכותיים שעברו בקרת איכות בתקן הגבוהה ביותר, ואנו מעבדת מחשבים כזו! אנו לא ננסה להרוויח עוד כמה שקלים ״על גב״ הלקוח!

  • אין לחץ: החיים שלנו כיום, של כולנו, בכללית, קצת לחוצים, וקצת במרדף, אז כשלקוח מגיע אלינו עם מחשב נייד תקול, אנו עוצרים רגע, ותמיד מגישים לו עם חיוך איזו כוס קפה ועוגייה, ונרגעים לרגע מכל ״מירוץ העכברים״. כך יוכל להחליט בצורה רגוע מה הכי טוב בשבילו מבחינת תיקון המחשב שלו, התהליך, וזמני הביצוע, והאם לאשר לנו התיקון.

  • בכל שעה: כן, אנו עובדים מלא שעות מבוקר עד ערב, אך עדיין, גם עם לקוח הגיע עד אלינו ואעפ״י שאנו כמעט סוגרים המעבדה, ניתן לא שירות מלא בסבלנות וסובלנות.
    שעות הפעילות בדרך כלל הן 9:00 - 20:00

  • קולגות: ישנם מקרים של לקוחות שהיו מאוכזבים מהשירות שקיבלו ממעבדת אלקטרוניקה או מעבדת תיקון מחבים אחרת, כן זה קורה. ואז הם מגיעים אלינו, במקרה כזה אנו לעלום לא נדבר רעות על קולגות שלנו מהתחום, ולעולם לא נשמיץ מעבדת מחשבים אחרת. ההיפך, אנו אוהבים לעזור לקולגות שלנו בכל דרך, אם בהמלצה טכנית על תיקון מחשב מסובך, הספקה של חלק חילוף כזה או אחר וכל זה במטרה לשמור על כל תחום תיקוני המחשבים כתחום נקי ואיכותי.

תודה שקראת את שכתבנו באהבה. מוזמנים לקרוא ליצור עימנו קשר בכל עת לכל שאלה כאן.
ודעו שאתם חשובים לנו ונשמוח להעניק לך שירות איכותי, תמיד!

 
 
 
 

לפטופ בלוג | פוסטים בנושא מעבדת מחשבים

בלוג מלא בתוכן בכל מה שקשור לתקלות טכניות של מחשבים וגם בנושא הקטגוריה המצורפת כאן עם פוסטים שונים בנושא מעבדת מחשבים.

בלפטופ בלוג, הבלוג של לפטופ קייר, תוכלו לקרוא מידע נוסף ורשומות - פוסטים בנושא מעבדת מחשבים. מוזמנים לעקוב, להגיב ולשלוח לנו רעיונות ונושאים שהייתם רוצים שנכתוב עליהם בבלוג. קריאה מהנה!

 

077-220-1312

רחוב מוטה גור 5, קרית אריה, פתח תקווה, ישראל
[קומה א׳, ימינה ביציאה מהמעלית]

טכנאי מחשבים לפטופ קייר

מרכז שירות הוליסטי למחשבים ומסכים מכל המותגים
©2020 by LAPTOP CARE.

Website developed w/♥ by PROYEKTOR™